Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

02 maj 2006

Hade Bobby tur?

Jag tror att sadister som Bobbys styvfar och mamma går igång på att se andra skriva om vad de har gjort för perverterade saker. Därför tänker jag inte skriva det som står i kvällstidningarna och som är så djupt omänskligt att jag mår illa.

Ett oskyldigt och värnlöst barn har torterats tills döds, lämnats att dö och sedan blivit sänkt till botten av en sjö. Men med tanke på styvpappans historik och den tortyr Bobby utsatts för under hösten 2005 så undrar jag om Bobby ändå inte hade tur. Det verkar ju inte funnit några hämningar alls hos de där föräldrarna - inget hade kunnat få slut på den plåga och förnedring som Bobby upplevde de sista månaderna i livet. Att Bobby dog förkortade hans lidande. Han hade kunnat vara fast i helvetet än.

1 Kommentarer:

2:38 em, Anonymous Anonym skrev...

Jag är så upprörd över hela den här historien så jag kunde inte ens formulera orden så bra dom du.

 

Skicka en kommentar

<< Till början