Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

07 december 2005

Jag har hamnat i gott sällskap


Världen är full av onödigt (?) vetande, men mycket är ändå minnesvärt.

Jag har fått ett fultal - och mitt fultal är 135. Jag, Paris Hilton, Jonas Gardell och Lill-Babs och 19% av Sveriges befolkning befinner oss i en farlig situation.

Fast jag vet inte, jag tycker det här låter rätt schysst faktiskt:
Vid fortsatt höjning av ditt fultal finns risk för att Maslows behovstrappa vänds på sin ände och ditt liv slutar i sömnbrist och självsvält till tonerna av dansband och Ibiza-disco.


Totalt tillhör 19% denna grupp. 23% av tjejerna och 17% av killarna tillhör denna grupp. Medelåldern i denna grupp är 33 år (vavava, precis som JAG!?).

1 Kommentarer:

3:37 em, Anonymous Anonym skrev...

jag vet inte vad jag skall tro om det här fultalstestet. Ang grupp 5 står det att man fortfarande prioriterar hunger och sömn högre än sexuell stimulans och så har man fått in Lill-Babs och Paris Hilton i gruppen. Är det några som prioriterar sexuell stimulans så är det väl de två. Skulle Lill-Babs verkligen ha svarat på den löjliga testfrågan om födelseåret på den äldste resp yngste sexpartnern skulle det väl ha blivit en spännvidd på 60 år!

 

Skicka en kommentar

<< Till början