Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

23 maj 2006

Nu ska jag frälsa världen

Jag hade en helt sjuk dröm. Hela drömmen gick ut på att det var av yttersta vikt att berätta för alla att Panini har jättegoda och nyttiga luncher. Inte nog med att jag rusade runt och berättade om denna extatiska upplevelse, jag var också tvungen att se till att alla verkligen förstod storheten i det jag sa. Panini har JÄTTEGODA mackor, speciellt stenugnsbröden.

Så nu ni. Nu ska jag ut och frälsa världen med baguetter!

Kan nån hjälpa mig att tolka detta?

3 Kommentarer:

2:02 em, Blogger Var dags glimtarn skrev...

Äh tolka kan jag inte men kanske har det något med brödföda att göra *S*

Du Paninis må vara goda men två (!) gånger har jag blivit matförgiftat av deras sallader. Satt ju invid en Panini för bara 1 år sedan och åt ofta där...
En liten varning *S*

 
2:02 em, Blogger Var dags glimtarn skrev...

Matförgiftat, jag är en riktig ytis, matförgiftaD sak det så klart stå :)

 
4:36 em, Blogger Thinkerbell skrev...

jag har ingen aning om hur paninis mat smakar - har inte varit där på evigheter. så jag vet inte var jag fått det ifrån - det är det som är det sjuka! kanske nån sån där undermedveten tv-reklam?

 

Skicka en kommentar

<< Till början