Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

10 februari 2006

Modebrudar

Jag hänger på Annas blog feat. Mel E och hänger ut två bilder från vår bröllop. I början på juni har vi varit gifta i 5 år. 5 år! Vad kallas det?

Brudklänningen har min mamma sytt. Skorna, tiaran, slöjan och smyckena är inköpta i NYC då vi bodde där en period innnan vi sen åkte hem och gifte oss. Skorna kostade bara 10 dollar, men det var väldigt fina. Men grymt osköna.

Tärnorna hade hallonrosa/röda klänningar som ackompanjerade brudbuketten och brudnäbben lilla kjol.

Två bilder jag vågar visa.


Detalj från brudbuketten.


En som inte var så glad (fullkomligen vettskrämd över solistens vackra sång)

Jag tror att jag ska kunna fixa fram lite mer kort vad det lider. Men inte nu.

1 Kommentarer:

8:56 em, Blogger Var dags glimtarn skrev...

Jag skulle gärna lägga upp min 5 favvoplagg istället :)

Lilla F minns jag som glad under ceremonin!??!

 

Skicka en kommentar

<< Till början