Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

27 januari 2006

Ovaneutmaningen

Jag hatar kedjebrev så jag tänker inte sitta och vänta på att nån kastar den här delikata stafettpinnen på mig.

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.


Mina fem ovanor
-Jag petar näsan
-Jag är en besserwisser - och ofta vet jag faktiskt bäst
-Jag har extremt dåligt tålamod
-Jag är lat, men snöar lätt in på saker och blir uppslukad
-Jag går aldrig och lägger mig i tid och är därför alltid trött

Jag skickar vidare min utmaning till Bea Marmeladen Moderna insnöadeExilmamman och såklart "Ina"

1 Kommentarer:

11:30 em, Blogger Var dags glimtarn skrev...

Åh nej. Jag med avskyr dessa. Kan jag svara här:)

5 ovanor: hmm...

1.Jag drar mig för att betala räkningar fast vi har pengar att betala med. Vet inte varför. Alltid sen.
2. Jag skriver aldrig shoppinglistor, hemskt enerverande att springa fram och tillbaka.
3.Jag är jäkligt glad även fast jag ibland inte känner att jag vill vara det mot "just" den människan. Svårt för att vara avståndstagande.
4. Kan äta urbra eller uruselt, kan gå en hel dag med bara mackor i magen. Lat där.
5. Startar för många projekt, är för rastlös för att vänta tills projektet innan är helt klart.

 

Skicka en kommentar

<< Till början