Det började den andra oktober

om det svåra - stort som smått

26 januari 2006

fyrklöver

jag hittade en enkät på Hedgehod in a storm (tar mig friheten att översätta också)

Fyra jobb jag haft:
1. Dataregistrerare
2. Hamburgervändare
3. Gympaledare
4. Webbutvecklare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. LOTR
2. Magnolia
3. Donnie Darko
4. United States of Leland (bara för Gosling skull)

Fyra ställen jag bott på:
1. Rågsved
2. NYC
3. Umeå
4. Stockholms innerstad

Fyra tv-program/serier jag gillar:
1. LOST
2. Commander in chief
3. Supernanny
4. Twin Peaks (när det begav sig)

Fyra ställen jag semestrat på/i:
1. Jamaica
2. Malta
3. Bahamas
4. Florida

Fyra webbplatser jag besöker dagligen:
1. www.lindaskugge.se
2 www.barnsidan.se
3. www.google.com/adsense
4. nyligen.se

Fyra favoritmaträtter:
1. Lasagne o diverse pasta
2. Ruccolasallad med soltokade tomater, rödlök, rostbiff och balsamico
3. oxfile m b-sås
4. potatisgratäng

Fyra ställen jag hellre är på just nu:
1. där man kan bada och sola
2. i fjällen med -2 och sol
3. på landstället
4. i sängen